Sami swoi. Hipokryzja Szydło sięga zenitu. Dała 19 milionów swoim kolegom na kampanię reklamową

Premier Beata Szydło/ PAP
Premier Rządu Beata Szydło. / fot. PAP

Piotr Matczuk i Anna Plakwicz do niedawna doradcy wizerunkowi premier Beaty Szydło, teraz właściciele firmy Solvere. Tej samej, która otrzymała kontrakt na obsługę kampanii „Sprawiedliwe sądy”.

19 milionów złotych, tyle według oficjalnych raportów kosztować ma przekonanie Polaków do reformy sądownictwa, które proponuje Prawo i Sprawiedliwość.

Zobacz także: [VIDEO] Janusz Korwin-Mikke krytycznie o forum ekonomicznym w Krynicy. Dali nagrodę Beacie Szydło, bo chcą pieniędzy

Akcja reklamowa finansowana jest przez Polską Fundację Narodową, zbierającą środki od największych państwowych przedsiębiorstw.

Fundacja zebrał już od państwowych spółek około 100 milionów złotych.

Zarządzanie kampanią w sprawie sądownictwa zostało powierzone wspomnianym powyżej osobom czyli Piotrowi Matczukowi i Annie Plakwicz, do niedawna pracujących w kancelarii premier Beaty Szydło.

Odbyło się to bez żadnego przetargu czy konkursu ofert.

O samej akcji negatywnie wypowiadają się nie tylko politycy opozycji, ale także dziennikarze i publicyści.

„Pieniądze na promocję Polski za granicą wydano na polityczną propagandę w kraju. To oczywiste nadużycie władzy. Pierwsze tak poważne za PiS” – napisał na twitterze Rafał Ziemkiewicz.

Zobacz też: Wybuch bomby w centrum Kijowa. Zabity Gruzin walczący w Donbasie. Tak się wykańcza osobistych wrogów? [VIDEO]

źródło: se.pl / Wolność24.pl

2 KOMENTARZE

    • Ty jesteś śmiecie ludzkim, to Korwin wymyślił to sformułowanie, zrozum to PiSdowaty skurwielu. Wypierdalaj z portalu i nie wkurwiaj ludzi cioto życiowa.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here